مشخصات چراغ اسپورتیج

از زمانی که اولین خودروهای کیا به ایران وارد شد؛ طرفداران کیا روز به روز افزایش پیدا کرد. کیا یکی از برندهایی است که بین ایرانی‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارد.
ماشین کیا اسپورتیج یکی از ماشین‌های بسیار به روزی است، توسط برند کیا در سال ۲۰۲۳ به بازار ایران وارد شد. کیا اسپورتیج به عنوان یکی از گرانترین خودروهای خارجی در ایران به حساب می‌آید. ما در این نوشته در مورد مشخصات چراغ اسپورتیج با شما صحبت خواهیم کرد.

کیا اسپورتیج از زمانی که وارد بازار ایران شد؛ به عنوان یک کراس اور محبوب و پرفروش شناخته شد.
افراد زیادی به دنبال استفاده از  کیا اسپورتیج می‌رفتند. تولید کنندگان کیا در طول مدت زمانی که تولید ماشین‌ها را انجام می‌دهند؛ توانستند که یک دگر زیستی بسیار جذابی را برای ماشین‌ها به وجود بیاورند.

امروزه ظاهر کیا اسپورتیج بسیار جذاب و منحصر به فرد است، می‌تواند زیبایی‌های بسیار زیادی را برای افراد به وجود بیاورد. کیا اسپورتیج یک ظاهر غیر متعارف دارد، به دلیل اینکه درون آن بسیار زیاد امکانات و آپشن‌های عالی وجود دارد؛ این ماشین نسبت به ماشین‌های کراس اوور کوچک جدا شده است. کیا اسپورتیج یک انقلاب جدیدی را برای ماشین‌ها به وجود آورده است.

کیا اسپورتیج

مشخصات چراغ اسپورتیج

زمانی که قصد داریم؛ طراحی راجع به خودرو کیا اسپورتیج داشته باشیم، باید راجع به طراحی ظاهری آن صحبت کنیم.
کیا اسپورتیج به همراه کیا اپتیما به عنوان خودروهایی به حساب می‌آیند، شرکت‌های کره‌ای تلاش کردند؛ از الگوهای جدیدی برای طراحی آن‌ها استفاده کنند. کابین خودروی کیا اسپورتیج با کیا اپتیما شباهت بسیار زیادی دارد. در واقع باید بدانید که کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ شاسی بلند کیا اپتیما می‌باشد.

برای چراغ جلوی کیا اسپورتیج ویژگی‌های متنوعی را در نظر گرفتند که بتوانند با استفاده از آن ایمنی و زیبایی خودرو را افزایش دهند.
برای چراغ‌های کیا اسپورتیج از چراغ‌های ال ای دی استفاده کردند. تعداد چراغ‌هایی که درون کیا اسپورتیج وجود دارد دو عدد می‌باشد، بخش روشنایی آن ها به صورت نور روز و نور شب می‌باشد اگه بنا به هر دلیلی چراغ خودرو نیاز به تعویض داشت می‌توانید از چراغ استوک اسپورتیج استفاده کنید.

تکنولوژی که برای روشنایی چراغ جلوی اسپورتیج در نظر گرفتن تکنولوژی تطبیقی است که برای بهتر کردن دید راننده در شرایط رانندگی نامناسب وجود دارد و افراد از آن استفاده می‌کنند.
طراحی که برای بدنه چراغ جلوی اسپورتیج در نظر گرفته‌اند به صورتی است که بهترین و بالاترین سازگاری را برای افراد به وجود می‌آورد. تنوع بسیار بالایی برای تنظیم نور چراغ جلوی اسپورتیج وجود دارد که قابلیت شدت نور را به وجود می‌آورد و در شرایط رانندگی مختلف عملکرد مناسب را به وجود آورده است.

میزان ایمنی که برای چراغ جلوی کیا اسپورتیج در نظر گرفتند، با استفاده از  فناوری ال ای دی و تکنولوژی تطبیقی به وجود آورده‌اند که باعث شده است ایمنی خودرو در شرایط نامساعد بهبود یابد.

کیا اسپورتیج یکی از خودروهای بسیار محبوبی است که در سری‌ها و مدل‌های متنوعی تهیه می‌شوند. برخی از خودروهای کیا درون ایران وجود دارد و شما می‌توانید از آن ها استفاده کنید.

چراغ‌های جلوی اسپورتیج مدل‌های متنوعی دارند که متناسب با ماشین خودتان باید به آن توجه کنید.
در قسمت جلوی خودرو کیا اسپورتیج چراغ‌هایی به شکل بومرنگ و یک جلو پنجره بزرگ تزیین شده است؛ جذابیت این ماشین‌ها را افزایش می‌دهند.

طراحی خارجی

همان‌طور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم؛ با طراحی که برای کیا اسپورتیج در نظر گرفته‌اند، توانستند تغییرات بسیار زیادی را به وجود بیاورند. در ابتدا کیا اسپورتیج با عنوان شاسی بلند کوچک و توانمند به بازار معرفی شد.

ولی امروزه برای نسل‌های بعدی کیا اسپورتیج تلاش کردند؛ این خودرو را به یک کراس اور تبدیل کنند.

در قسمت عقب در سطح صاف چراغ‌های نامنظمی را در نظر گرفته‌اند، به صورت مستقیم از کیا‌ iv6 به کیا اسپورتیج انتقال پیدا کرده است. نکته‌ی جالبی که درباره طراحی کیا اسپورتیج باید بدانید این است، طراحی که برای رینگ‌ها در نظر گرفته‌اند؛ بر اساس تریم آن تغییر می‌کند.

برای نسل پنجم کیا اسپورتیج افزایش فاصله بین دو محور را به میزان هشت و نیم سانتی‌متر تغییر داده‌اند؛ همین موضوع نشان می‌دهد، این ماشین به عنوان یک شاسی بلند کوچک شناخته می‌شود.

کیا اسپورتیج

طراحی داخلی

همانطور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم؛ برای ماشین کیا اسپورتیج یک افزایش فاصله بین دو محور در نظر گرفتند.

در صورتی که شما بتوانید صندلی‌های ردیف عقب را تا کنید؛ قسمت حجم بار برای خودرو کیا به ۱۱۳۲ لیتر می‌رسد. طراحی که برای کابین خودرو در نظر گرفته‌اند؛ آنقدر زیبا است، نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب می‌کند.

این نمایشگرها در قسمت میانی مقداری به سمت راننده خم شدند، بتوانند کار کردن راحت‌تری را برای راننده به وجود بیاورند. اما همچنان هم تعدادی کنترل‌های فیزیکی در ماشین وجود دارد، برای راننده به عنوان یک موضوع بسیار کمک کننده به حساب می‌آید.
برای تهیه داشبورد کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ از ترکیب پلاستیک نرم و خوش استفاده کردند.

در واقع باید بدانید قطعاتی که در دسترس کاربران در ماشین کیا اسپورتیج ۲۳ وجود دارد؛ از پلاستیک نرم هستند. قطعه‌هایی که دور از دسترس افراد هستند، با استفاده از پلاستیک‌های خشک تهیه شدند.

کیا اسپورتیج

امکانات و آپشن‌های کیا اسپورتیج ۲۳

برای اینکه متوجه شوید؛ کیا اسپورتیج ۲۳ چه ویژگی‌هایی دارد، یک کار سختی دارید؛ زیرا هنوز هم شرکت‌های معتبر نتوانستند متوجه شوند، چه امکاناتی درون این خودرو وجود دارد.
با توجه به محدودیت‌های قیمتی که برای واردات خودرو وجود دارد؛ دو تیپ اولیه برای ماشین کیا اسپورتیج به بازار ایران وارد شده‌اند.

درون این دو تیپ تعدادی از امکانات به صورت استاندارد وجود دارد؛ آن‌ها عبارتند از: پنل ابزار دیجیتال، سیستم چند رسانه اندروید، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دو نقطه‌ای، هشدار خروج از خط، سیستم جلوگیری از تصادفات عقب، تریم چرمی کابین و رینگ‌های آلیاژی ۱۷ یا ۱۸ اینچی.

اگر بخواهیم یک عیب درون خودرو کیا اسپورتیج ۲۳ بدانیم؛ این مربوط به لامپ‌های جلو هستند. در تیپ‌های پایین از چراغ‌های هالوژن استفاده کردند. چراغ‌های هالوژن برای کیا اسپورتیج هیچ قدرت متوسطی دارند.

طبق رسومی که برای بازار جهانی خودرو وجود دارد؛ به صورتی است که بین گزینه‌های مختلف که برای ماشین‌ها در نظر گرفتند.
افراد می‌توانند متناسب با بودجه خودشان یکی از ماشین‌ها را انتخاب کنند. به صورت معمولی تیپ‌های ارزان‌تر برای خودرو در نظر می‌گیرند، تا تیپ‌های گران قیمت‌تر و موتورهای پربازده و توربو شارژ.

طبق بررسی‌هایی که برای کیا اسپورتیج انجام دادند؛ سه ترکیب قوای فنی را برای خودرو در نظر گرفته‌اند. به دلیل محدودیت‌های دیگری که برای بازار ایران وجود دارد؛ تیپ‌های خودرویی بالا نمی‌توانند به بازار ایران وارد شوند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *